Web For You

Vyzkoušejte něco nového a neobvyklého

Několik postupů jak zviditelnit webové stránky

Asi jste nad tím už někdy přemýšleli - jak je možné, že web mojí konkurence je ve vyhledávačích takhle dobře umístěn při hledání na stejné klíčové slovo jako používám já, ale já jsem těžko říct kde?

 

Ve zkratce, důvodů proč tomu tak je, je skutečně mnoho. Nicméně způsobů jak se přiblížit ve výsledcích hledání těmto webům naštěstí také pár existuje. 
Tyto důvody - hodnotící faktory - se dělí na:

  • Nejdůležitější
  • Velmi důležité
  • Důležité
  • Středně důležité
  • Celkem důležité

 

  • jméno a staří domény (pokud možno obsahující klíčové slovo/a)
  • Použití klíčového slova či slov v obsahu stránky a prvcích stránky, HTML kódu a META
  • Počet zpětných odkazů na stránku a jejich formát
  • Viditelnost stránky na sociálních sítích (např. Facebook, Twitter, Google +, ...)
  • Rychlost serveru a linky webhostingu
  • Počet odchozích odkazů na jiné stránky a jejich formát

 

 

 Pokud byste se rádi dozvěděli více, prosím zanechte mi zprávu s kontaktem na Vás, zavolám Vám obratem zpět. První hodina konzultací zdarma :-).

Faktory, které mohou bránit dostat se do vyšších pozic výsledků hledání:

Zpětné odkazy vedoucí na vaše stránky

Jsou stránky odkazující na váš web relevantní hledanému klíčovému slovu?

Jak rychle získává vaše stránka nové odkazy odkazující na ní?

Patří stránky které na vaší stránku odkazují do stejné kategorie obsahu?

Odkdy existují odkazy na vaše stránky?

Je text obklopující odkaz vedoucí na vaše stránky relevantní hledanému slovu?

Vaše stránky

Kolik důležitých odkazujících odkazů z vašich jiných webových stránek vede na vaše stránky?

Vedou odkazy na vaší stránce na vysoce kvalitní, tématicky související stránky?

Jak často a kolik změn provádíte na vašich stránkách během doby? Je váš obsah aktuální?

Jak často a kolik webových stránek přidáváate na vás web?

Kolik času stráví návštěvníci vašich stránek na vašich stránkách?

Výsledky hledání na vyhledávčích

Mají vaši konkurenti na vyhledávačích (např. na Seznam.cz) ruční zviditelnění, například na Amazonu anebo ručním zápisem do Wikipedie?

Kolik návštěvníků stránky s výsledky vyhledávání nakonec klikne aby navštívili vaši stránku?

Jak často hledají návštěvníci jméno vaší společnosti anebo URL adresu vašich stránek (např. na Seznam.cz)?

Záporné hodnocení zvyšující faktory (na všechny otázky níže byste měli odpovědět "ne")

Je váš obsah velmi podobný anebo duplicitní již existujícímu obsahu?

Je váš server často nedostupný když roboti vyhledávačů zkoušejí na stránky vstoupit a zaindexovat / zmapovat je?

Odkazujete z vašich webových stránek na webové stránky, které si nezaslouží odkaz?

Používáte stejný titulek nebo META tagy pro velké množství stránek?

Přeužíváte stejnou klčovou frázi anebo keyword nad limit?

Jste členem linkových schémat?

Prodáváte aktivně odkazy na vašich stránkách?

Pochází většina vašich zpětných odkazů ze spam-stránek anebo ze stránek s nízkou kvalitou?

Mají v sobě články nacházející se na vašich stránkách gramatické anebo jazykové chyby?

Copyright © 2014. All Rights Reserved.